Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

.

          Sklep

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Zwroty i wymiany

  1. Szczegółowe warunki gwarancji udzielanej na produkty określone są w odrębnych przepisach producentów.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i
    kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia).
  3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem
    dwóch lat od momentu wydania rzeczy Zamawiającemu, a jeżeli przedmiotem świadczenia
    sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Zamawiającemu.
  4. Sprzedawca nie udziela własnej gwarancji na sprzedawane towary.
  5. W przypadku reklamacji dotyczącej niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem oraz reklamacji ilościowej i jakościowej (uszkodzenie produktu, wada) Zamawiający winien skontaktować się ze Sklepem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej podanej na stronie kontakt. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
    - dane kupującego (koniecznie nr telefonu)
    - numer zamówienia
    - datę złożenia zamówienia
    - nazwę i numer produktu (jeżeli występuje)
    - dokładny opis przyczyny reklamacji
  6. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych. Sklep dołoży wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

Witryna stworzona na platformie