- Szczegółowe warunki gwarancji udzielanej na produkty określone są w odrębnych przepisach producentów.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 i
kolejnych Kodeksu cywilnego za wady fizyczne lub prawne (rękojmia). - Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem
dwóch lat od momentu wydania rzeczy Zamawiającemu, a jeżeli przedmiotem świadczenia
sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Zamawiającemu. - Sprzedawca nie udziela własnej gwarancji na sprzedawane towary.
- W przypadku reklamacji dotyczącej niezgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem oraz reklamacji ilościowej i jakościowej (uszkodzenie produktu, wada) Zamawiający winien skontaktować się ze Sklepem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej podanej na stronie kontakt. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:
- dane kupującego (koniecznie nr telefonu)
- numer zamówienia
- datę złożenia zamówienia
- nazwę i numer produktu (jeżeli występuje)
- dokładny opis przyczyny reklamacji - Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych. Sklep dołoży wszelkich starań aby reklamacja została rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.
Wersja: 25.4.3.6 - webapp.